DARMOWA DOSTAWA NA ZAKUPY POWYŻEJ 300 PLN!

REGULAMIN

I. Postanowienia ogólne

1. Sklep Internetowy “La Perełka” jest prowadzaony przez firmę: Iga Skrobacz Soul PR ul.Sarnowska 21, 63-900 Rawicz NIP: 6991909067, REGON:  
386674009 Rozliczenia odbywaja się na rachunek prowadzony przez ING Bank Śląski. 

Numer konta : 90 1050 1748 1000 0097 3373 8646

2.Sklep internetowy La Perełka prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane poprzez stronę http://www.laperelka.pl

3.Wszystkie ceny podane w sklepie La Perełka są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca na stronie produktu w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

4.Wszelkich płatności związanych z realizacją zamówienia są realizowane w polskiej walucie.

5.Rejestracja konta w sklepie La Perełka jest bezpłatna.

6.Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

7.Dane Klientów naszego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim. Wykorzystywane sa wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.

15. Korzystanie ze strony internetowej laperelka.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności. (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych)

 

II. Zamówienia

1. Zamówienie może złożyć klient po podaniu danych osobowych oraz adresowych w formularzu zamówienia- (UWAGA towar szyty na zamówienie.

2. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej DPD.

3. Możliwe są następujące formy płatności:  
Przelewem - po złożeniu zamówienia i wybraniu takiej formy płatności w e-mailu z podsumowaniem zamówienia wysyłany jest numer rachunku bankowego oraz kwota do zapłaty. Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniędzy na Naszym koncie zamówienie jest pakowane i wysyłane.
 Poprzez PayU - po złożeniu zamówienia i wybraniu takiej formy płatności klient dokonuje opłaty przez system PayU wpłata dociera do sprzedawcy w e-mailu z podsumowaniem zamówienia wysłana jest informacja ze stanem zamówienia oraz formą płatności jaka została wybrana.W przypadku problemów z płatnościa prosimy o kontakt. Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniędzy na Naszym koncie PayU zamówienie jest pakowane i wysyłane.


4. Wysyłka towaru następuje w przeciągu 2  dni roboczych od momentu uszycia towaru (realizacja to ok 16-18 dni roboczych). Sklep zastrzega sobie jednak opóźnienie w wysyłce w szczególnych przypadkach do 3 dni roboczych. W przypadku opóźnień Sklep poinformuje o tym Klienta.

6. Sklep nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia wysyłki związane z brakiem kontaktu z Klientem.

7. Sklep nie bierze odpowiedzialności za błędy cenowe wynikające z usterek technicznych , które znacznie zaniżaja jak i zawyżają cene towaru. W tych okolicznościach zamówienie nie trafia ostatecznie do realizacji, a jego status jest wsttrzymani. Samo złożenie zamówienia przez klienta jest bowiem tylko wyrażeniem chęcie zakupu. 

 

III. Wymiany

1. Zwrotowi nie podlega towar szyty na zamówienie lub pod wymiar.

Mimo że w większości przypadków można zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym, czyli konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, to takie prawo nie ma zastosowania w przypadku m.in. produktów na zamówienie. co oznacza iż jest to wyjątek  od odstąpienia od umowy zawartej na odległość wskazany są w art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Z artykułu tego możemy się dowiedzieć, kiedy nie przysługuje konsumentowi prawo do odstąpienia od umowy. 

 
 

IV. Zwroty

1. Klient ma prawo zwrócić kupione przedmioty (które nie zostały użyte) w terminie do 14 dni tylko pod warunkiem wcześniejszej konsultacji z marką LaPerełka i tylko i wyłacznie w wyjątkowych przypadkach . Jest to sytuacja zgodna z prawem ze względu na to iż nasze produkty są szyte na zamówienie i zgodnie z pkt 3 art. 38, który mówi, że nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 
Zobacz więcej: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-zwrot-towaru-na-zamowienie-czy-mozna-odstapic-od-umowy-na-odleglosc

2. 14 dni na zwrot liczony jest od momentu odebrania przesyłki do momentu nadania paczki zwrotnej.

3. Zwracane przedmioty nie powinny nosić śladów użytkowania.

4. Prosimy przed odesłaniem staranne zabezpieczyć produkt i jego opakowanie np. folią lub dodatkowym pudełkiem.

5. Przed wysłaniem zwrotu należy najpierw wypełnic formularz zwrotu. Formularz udostępniony jest na stronie sklepu w sekcji "Informacje".

6. Numer zamówienia potrzebny przy rejestrowaniu formularza zwrotu znajduje się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia oraz w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia.

7. Zwroty wysyłane 'Za pobraniem' nie będą odbierane.

8. Zwrotowi nie podlega zakup 'na firmę' (z fakturą VAT).

9. Prawdo do odstąpienia od umowy nie przysługuje również w wypadkach:

a) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U. Nr 22, poz. 271)
b) dotyczących świadczeń audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania
c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym
d) świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego w zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą
e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu
f) dostarczenia prasy
g) usług w zakresie gier hazardowych

10. Nie ma możliwości zwrotu należności przekazem pocztowym.

11. Zlecenia przelewów wykonywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki.

12 Paczkę ze zwrotem należy przesłać na adres Sklepu

Adres : La Perełka , Ul. Sarnowska 21 , 63-900 Rawicz

13. W przypadku odrzucenia zwrotu produkt/produkty zostaną odesłane do Klienta na Jego koszt.

         

V. Reklamacje produktów nieużywanych

1. Procedura produktów używanych przedstawiona jest w paragrafie niżej.

2. Wszystkie produkty wysyłane przez Sklep są dwukrotnie sprawdzane: raz przy wejściu na magazyn, dwa przy wyjściu do Klienta. Czasem zdarzają się jednak wady przeoczone przez pracowników Sklepu, które podlegają reklamacji.

3. Wadliwy produkt należy odesłać na adres biura/firmy (zakładka: Kontakt) wraz z dowodem wpłaty  oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu

4. Zapoznać się z paragrafem regulaminu pt. 'Ogólne warunki odsyłania przesyłek'.

5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.

6. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)

7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony, a jeśli nie będzie to możliwe, Sklep zwróci zapłatę lub (po konsultacji z Klientem) zaproponuje na wymianę inny produkt.

8. Brak kontaktu/informacji o reklamacji ze strony Sklepu oznacza, że została ona rozpatrzona na korzyść Klienta, a nowy egzemplarz odesłany na Jego adres na koszt Sklepu.

 

VI. Reklamacje produktów używanych

1. Niniejsza procedura reklamacyjna dotyczy produktów używanych. Procedura reklamacji produktów nieużywanych przedstawiona jest w paragrafie wyżej.

2. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji produktu używanego należy wadliwy produkt odesłać na adres biura wraz z paragonem/fakturą oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem .

3. pt. 'Ogólne warunki odsyłania przesyłek'.

4. Decyzja reklamacyjna zostanie podana listownie lub mailowo w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

5. Produkt do reklamacji należy dostarczyć czysty i suchy.

6. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)

7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony, a jeśli nie będzie to możliwe Sklep zwróci zapłatę lub (po konsultacji z Klientem) zaproponuje na wymianę inny produkt.

 

VII. Ogólne warunki odsyłania przesyłek

1. Przesyłki wysyłane za pobraniem, na paczkomat, e-przesyłkę lub na koszt odbiorcy nie będą odbierane.

2. Prosimy o solidne zapakowanie i zabezpieczenie produktu oraz oryginalnego opakowania, aby w trakcie transportu nie uległ on zniszczeniu.

IX. Postanowienia końcowe

Regulamin określa zasady zakupów w sklepie La Perełka. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w tym regulaminie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zapisz się do naszego Newslettera

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie